Najít Svatý grál telefonování a konečně překonat situace, které brání úspěšnému domlouvání schůzek. Mít jasný záměr, postup a vědět jak se jich držet. Zvládnout námitky už v telefonu. Vybudit v člověku pocit, že se skutečně chce potkat.
Obsah
Budeme zkoumat správně nastavený cíl hovoru + dotazníkově diagnostikujeme vlastní omezení obchodníků
Nastavíme základní a funkční strukturu pro úspěšný telefonát
Provedeme vás a vaše obchodníky vlastním uvědoměním (sebereflexe), proč se jim nedaří navolávat s lehkostí a jak to změnit
Naučíme, jak si vést klienta tam, kam potřebujeme
Zapojíme prvky NLP komunikace, abyste byli přesvědčiví a přitažliví pro volaného
Formou jednoduchých cvičení objevíte, že námitky už v telefonu můžete po tomto tréninku vždy vyřešit
Rozebereme video, ve kterém se jistě poznáte a pochopíte klientovo přemýšlení
Trenér vám dá nespočet příkladů z praxe, ve kterých to už vypadalo že neprodá a pak to otočil
Odnesete si několik zásadních otázek, které ve vašem telefonním hovoru zřejmě chybí a z NE dělají ANO
Výstupy
Z výcviku si odnesete úkol, který je klíčový pro budoucí úspěchy. Vaši lidé budou vědět, co mají dělat a jak to mají dělat. Telefonování pro ně možná nebude i nadále oblíbené, ale rozhodně při něm výrazně zvýší svoji úspěšnost. Budete vědět co říkat a především, co neříkat. Dostanete kick off v této disciplíně.
Rozsah
Doporučený rozsah tréninku: 2 dny + follow up dle potřeby 1x ročně navazující pokračování
Metody výuky
Workshop, video, náslechy, improvizační prvky, psychologické hry, práce ve dvojicích, zpětná vazba, úkol po skončení + buddy
Comments