top of page

Trénink akvizičního telefonování

Najít Svatý grál telefonování a konečně překonat situace, které brání úspěšnému domlouvání schůzek. Mít jasný záměr, postup a vědět jak se jich držet. Zvládnout námitky už v telefonu. Vybudit v člověku pocit, že se skutečně chce potkat.



Obsah

  • Budeme zkoumat správně nastavený cíl hovoru + dotazníkově diagnostikujeme vlastní omezení obchodníků

  • Nastavíme základní a funkční strukturu pro úspěšný telefonát

  • Provedeme vás a vaše obchodníky vlastním uvědoměním (sebereflexe), proč se jim nedaří navolávat s lehkostí a jak to změnit

  • Naučíme, jak si vést klienta tam, kam potřebujeme

  • Zapojíme prvky NLP komunikace, abyste byli přesvědčiví a přitažliví pro volaného

  • Formou jednoduchých cvičení objevíte, že námitky už v telefonu můžete po tomto tréninku vždy vyřešit

  • Rozebereme video, ve kterém se jistě poznáte a pochopíte klientovo přemýšlení

  • Trenér vám dá nespočet příkladů z praxe, ve kterých to už vypadalo že neprodá a pak to otočil

  • Odnesete si několik zásadních otázek, které ve vašem telefonním hovoru zřejmě chybí a z NE dělají ANO


Výstupy

Z výcviku si odnesete úkol, který je klíčový pro budoucí úspěchy. Vaši lidé budou vědět, co mají dělat a jak to mají dělat. Telefonování pro ně možná nebude i nadále oblíbené, ale rozhodně při něm výrazně zvýší svoji úspěšnost. Budete vědět co říkat a především, co neříkat. Dostanete kick off v této disciplíně.


Rozsah

Doporučený rozsah tréninku: 2 dny + follow up dle potřeby 1x ročně navazující pokračování


Metody výuky

Workshop, video, náslechy, improvizační prvky, psychologické hry, práce ve dvojicích, zpětná vazba, úkol po skončení + buddy

 

Máte zájem o toto školení? Neváhejte se na nás obrátit.

Společně se domluvíme na podrobnostech.


Comments


bottom of page