top of page

NOTY PRO OBCHODNÍKY - program obchodního rozvoje

Nastavit si kompletní cestu od sebereflexe stávajícího stavu po zvýšení úspěšnosti v obchodních jednáních. Zlepšit v každém kroku obchodní cesty svoje kompetence. Naučit se triky, jaké používají špičkoví obchodníci a zavést je do své každodenní práce. Prokazatelně zvýšit zisk.


Obsah

  • Osobním dotazníkem zjistíme, jak si vaši obchodníci vedou v jednotlivých disciplínách obchodního procesu

  • Nastavíme správnou strategii pro konkrétní obor a ujasníme si nejvyšší cíle

  • Zajímavými technikami sebepoznání otevřeme tu nejjednodušší typologii na světě

  • Vrhneme se na telefonování a zajistíme nejdůležitější kroky ke zlepšení úspěšnosti

  • Provedeme vás otevřením jednání a celou první schůzkou tak, že dokážeme změnit vaše dosavadní návyky v úplně nový vítr

  • Naučíte se, jak prezentovat nabídku, aby klient měl chuť podepsat

  • Dovedeme vás v tématu otázek a naslouchání o výrazný kus dál, což se záhy stane vaším největším obchodnickým nástrojem

  • Námitkám se budeme věnovat každý díl, protože jen tak je dostaneme pod kůži vašich obchodníků a budou je umět „jak když bičem mrská“

  • Poznáte několik technik a vyzkoušíte si, jak elegantně získávat referenční byznys a doporučení, aniž by u toho mělo být komukoli trapně

  • Poznáte prvky NLP (neurolingvistického programování), kterým dokážete ovlivňovat rozhodnutí mnoha lidí kolem sebe

  • A součástí každého dílu je samozřejmě trénink, ale i rozvojové aktivity a gaming

1. díl

Nastavení vlastního podnikání a růstového myšlení

Čemu věřím? Jaké mám limity a jak je zbořit? Čím zaujmout v jedné minutě a zapsat se druhému silně do povědomí.


2. díl

Telefonování

Co říkat, co neříkat, jak působit a čím si získat zájem v telefonu. Zavoláte klientům bez strachu z odmítnutí.


3. díl

První schůzka, ve které jde o všechno

Všechno nebo nic závisí právě na první schůzce. Vést schůzku tak, aby na závěr zaznělo velké ANO se zájmem, co bude dál.


4. díl

Druhá schůzka, prodej

Nabídka řešení, které se jen těžko odmítá. Co a hlavně jak položit před klienty, aby to chtěli kupovat.


5. díl

Námitky

Umíte dělat obchod tak, aby klienti námitky neměli? Chcete to umět? A pokud už je mají, jak je bravurně a s lehkostí vyřešit.



6. díl

Doporučení a reference

Tohle je alfa a omega vaší budoucnosti. Pracujete s doporučením? A umíte si vzít doporučení tak, aby u toho nebylo nikomu trapně.


7. díl

Trénink

Vše si v každém díle osaháte. Teď spojíte dohromady a prožijete na vlastní kůži, jaké je to být klientem i obchodníkem.



Výstupy

Nejucelenější obchodní trénink, který již významně posunul stovky obchodníků. Budete patřit k těm, kdo si konečně nastavil celý obchodní proces do jednoduchého celku. Zvládnete jakoukoli námitku vyřešit. Budete umět nejlepší prodejní otázky a významně posílíte schopnost slyšet, co klient říká mezi řádky. Naučíte se obchodovat na vyšší úrovni a prokazatelně posílíte svoje výsledky.


Rozsah

7 setkání v průběhu 2-4 měsíců


Metody výuky

Workshop, video, NLP, náslechy, improvizační prvky, sebepoznávací typologie a psychologie obchodu, trénink, práce ve dvojicích, úkol po skončení každého dílu + buddy.

 

Máte zájem o toto školení? Neváhejte se na nás obrátit.

Společně se domluvíme na podrobnostech.


bottom of page