Otevřít mysl pracovníků front office, call centra, a ostatních služeb k tomu, aby pochopili, jak moc ovlivňují zákazníkovo chování a vnímání firmy. Dát pracovníkům základní nástroje pro různé typy zákazníků, a naučit je s nimi zacházet přirozeně a vědomě. Posílit je v jednání s agresivními typy lidí. Umět ze sebe setřást nánosy z práce a nebrat si to domů.
Obsah
Velmi zábavnou formou se účastníci mezi sebou poznají jinak, než se znají
Pochopí, že hlavně oni rozhodují, jak bude rozhovor se zákazníkem / klientem probíhat
Dostanou komunikační nástroje jako jsou dobré proklientské otevřené otázky, komunikační statusy, psychologický přesah jednání ostatních
Naučí se jednoduchou zpětnou vazbu, která je pro klienty velice dobře přijímána
Odnesou si prvky krizové intervence do své komunikace, především ve vyhrocených situacích
Poznají, že asertivní chování je základní výbavou každého z nás, a jak ho nepřehánět
Vyzkouší si nespočet různých situací, scénářů a technik, při kterých se hodně pobaví, a dají si okamžitou zpětnou vazbu k nápravě
Celý workshop je vedený nenásilnou formou, při které dochází k mnoha AHA momentům a uvědoměním
Tento program pomáhá kontaktním pracovníkům nejen v práci, ale i v jejich osobních vztazích
Výstupy
Okamžitě najdou své rezervy a začnou je společně odstraňovat. Budou si jistější při práci se zákazníky v různých situacích, které pro ně doteď nebyly komfortní.
Začnou si více hlídat co a jak říkají a společně si budou více pomáhat formou zpětné vazby. Vaše klientská služba se zlepší díky nastaveným mechanismům.
Rozsah
Doporučený rozsah tréninku: 2 dny + follow up dle potřeby 1x ročně navazující pokračování
Metody výuky
Workshop, trénink v menších skupinách, improvizační prvky, psychologické hry, práce ve dvojicích, zpětná vazba
Comments