Obsahem kurzu High ticket je zajistit si cestu ke klientům, stabilní klientelu na dlouhodobější spolupráci a využít širokého potenciálu, který trh nabízí. Jedná se o čtyřhodinová setkání plná byznys mentoringu, koučování a inspirace od mentora, včetně akčních kroků.
Po absolvování programu HIGH TICKET budete mít jasno, jak získáte nové zakázky, kam směřujete, co vás limituje, kde je neobjevený potenciál. A s mentorem mnoho těchto kroků vyřešíte v průběhu programu.
Obsah
5 modulů
1.MODUL: Analýza byznysu
Rozsah: 4 hodiny
Co děláte?
Co chcete dělat?
Co vám funguje, co ne a proč?
SWOT analýza vašeho podnikání
landscape technika na poskládání milníků
Vizualizace cíle + 2 roky poté
První úkoly, které vycházejí z uvědomění
CÍL: Vidět odkud jdete, kam, co tam budete dělat, PROČ, a jaká jsou rizika
2.MODUL: Brainstorming, mentoring, koučování
Rozsah: 4 hodiny
Nápady, myšlenky (klient)
Metoda Walt Disney
Kde všude se to dá zlepšit
Co nevidíte a je to při tom k dispozici
Co je potřeba opustit
Nápady, doporučení, tipy, zkušenosti, inspirace (mentor)
Strachy, brzdy, skrytý potenciál
CÍL: Najít všechny možnosti, příležitosti a nemožnosti. V rámci NLP odbrzdit strachy.
3.MODUL: Nastavení strategie + techniky pro realizaci
Rozsah: 4 hodiny
Rekapitulace minulých setkání
Vytvoření jasných kroků SMART
Cíle, směr, použité nástroje, cesta
Posilování růstového myšlení
Nástroje v detailu + kontakty (networking, firmy, LinkedIn, systém oslovování prospektů)
Plán do konce roku + nadcházející rok
CÍL: Vědět přesně co máte dělat a jak to dělat, abyste došli do svého cíle
4.MODUL: Cílíme na zákazníka
Rozsah: 4 hodiny
Sjednocení obchodního modelu
Obchodní schůzky - jak je s kým dělat, co nedělat
Vytěžení potenciálu
Prodejní kanály
Vytěžování potenciálu pro obě strany
Nastavení marketingu
CÍL: Nastavujeme přímý obchodní model B2B. V tomto bodě již reflektujeme přínosy spolupráce, můžeme začít počítat dopady nastavených kroků.
5.MODUL: Udržitelnost a duplikování
Rozsah: 4 hodiny
Reflexe úspěšných kroků a nastavení jejich opakování
Další zvýšení efektivity vlastních činností
Základní marketingový mix, cílové skupiny vs. časový náklad
Pravidla, dohody, návyky, kick-off
Připomenutí a úprava podnikatelské vize a byznys plánu
Rekapitulace a vyhodnocení přínosu High Ticket programu
CÍL: Nastavení dlouhodobé udržitelnosti plánu.
Rozsah:
Celkem 5 půldenních setkání.
Cena celého programu High Ticket pro podnikatele a malé firmy je 60 000 Kč
Délka programu 2-3 měsíce.
Comentários