Maximálně vytrénovat obchodníka v reálných situacích u jeho zákazníků. Obchodník dostává během dne velmi cenné rady přímo v terénu, které si může okamžitě aplikovat do své každodenní práce. Trenér obchodníka koučuje k dobře nastaveným cílům a ukazuje mu potenciál a rezervy, které při reálných schůzkách vidí. Odstranění profesní slepoty a vidění nových možností a změn v obchodním přemýšlení.
OBSAH
Nastavení trasy předem a domluva mezi trenérem a obchodníkem, jaké typy zákazníků spolu navštíví a proč
Ranní setkání na konkrétním místě, které vyhovuje obchodníkovi a nastavení pravidel společného tréninku
Stanovování nejvyšších cílů před každou schůzkou a koučování k růstovému myšlení
Na schůzkách trenér pozoruje a po předešlé domluvě s obchodníkem vstupuje do jednání s ukázkou možností vedení schůzky k uzavření obchodu
Po každé schůzce obchodník rekapituluje svůj výkon a s trenérem hledají možnosti formou zpětné vazby a koučování
Na každém dalším obchodním jednání obchodník aplikuje dosavadní uvědomění a s trenérem ladí novou strategii
Délka obchodního tréninku v terénu je plně v souladu s potřebami obchodníka
Tento trénink lze aplikovat i mimo ČR
Na konci dne si trenér a obchodník odsouhlasí společný výstup, ten pak je zaslán obchodníkovi + přímému nadřízenému + HR
Výstupy
Odstraňují se nejčastější nešvary viz.: málo nebo žádné otázky, nenaslouchání, skákání do řeči, slabé cíle schůzky, nedotažení obchodního případu, nepřipravenost na námitky, malé využití obchodního vztahu, aj.
Soustředíme se na typy zákazníků: akvizice nového zákazníka / využití potenciálu stávajícího / vyjednávání o podmínkách spolupráce / budování vztahu a referenční byznys
Rozsah
Doporučený rozsah tréninku: 1 den / jeden obchodník + follow up dle potřeby (6-12 měsíců)
Metody výuky
Individuální trénink, koučování, mentoring, inspirace
Comments