top of page

OBLASTI ROZVOJE

Každé téma, kterému se věnujeme, má značný přesah.

A nikdo z nás neumí všechno najednou (naštěstí).

Proto vás zde provedeme jednotlivými tématy.

Nicméně až při SPOLEČNÉM POZNÁNÍ vám můžeme nastavit správný program růstu a rozvoje.

Vyberte si z menu a my vám poradíme, jak tvoříme budoucnost úspěšných firem a jejich lidí.

V jakých tématech vás posílíme

spolujizda_edited_edited.jpg

OBCHODNÍ TRÉNINK 
SPOLUJÍZDA

Vycvičte se přímo v terénu.
Není lepší způsob školení obchodu, než trénink v praxi.
Chcete, aby uměli obchodníci praxi? Dejte jim do auta trenéra.
Výsledky budete mít už první den.

Personalistika.JPG

PERSONALISTÉ  A FIREMNÍ KULTURA

Ano, jsme tu proto, abychom vás udrželi v potřebných kolejích.
A případně posunuli na další.
Největší překážky poslední doby vám odstraníme.

Akademie zdraví a imunity

ZÁKAZNICKÉ CENTRUM a komunikace

Zákaznické centrum bývá vstupenkou do firmy.
Jak je vyškolené to vaše?
Umí vaši lidé reagovat tak, aby byl zákazník plně spokojený a vracel se k vám?

JB02_DSC6413_nahled_edited_edited.jpg

LEADERSHIP
NEJEN VE VÝROBĚ

Reference na Jirkovu práci jsou dechberoucí. Kam přišel, tam to srovnal. Manažeři ho hltají.
To pochopíte, když se s ním setkáte.
Kdo nezná Jirku, měl by ho poznat.

Sni%25CC%2581mek%2520obrazovky%25202020-

ŠKOLENÍ A KURZY

NA DÁLKU

Chvíli můžeme pracovat u vás ve firmě a chvíli zase ne. Je to jako na houpačce.

Jsme však vybaveni na všechno a online školení přes ZOOM umíme vést velmi interaktivně.

Treky v ráji

SEBEROZVOJOVÉ

PROGRAMY

Pokud chcete víc, než teambuilding, firemní rozvojový 
trek je přesně pro vás.
Školení venku, v Českém ráji. 
To je teda něco!

OD

OBCHODNÍ TRÉNINK SPOLUJÍZDA

Školení obchodních dovedností je dobré.

TRÉNINK je ale mnohem lepší.

Během spolujízdy získá obchodník takové zrcadlo, jaké potřebuje pro svůj rozvoj.

Špičkový trenér je při spolujízdě empatický, pozorný a důsledný. Není kontrola, ani manažer. 
Je osobním koučem na jeden den.


METODY trenéra:

koučink, mentoring, inspirace, motivace, ukázka v praxi, zpětná vazba

spolujizda.jpeg

SPOLUJÍZDA ZAČÍNÁ správným výběrem zákazníků, aby byl trénink maximálně efektivní.

Obchodník i trenér se setkají ráno a loučí se večer.
 

Nastavují si pravidla:

Trenér:  Proč tu jsem, proč to děláme, jaká je moje role, co od Tebe očekávám, co ti dnes dávám k dispozici.

Obchodník:  Co mi běží hlavou, co potřebuju, co nás dnes čeká, co nechci, co si o tom celém myslím, kdy bude konec jízdy.

Během dne se obchodník učí:

Nastavit si cíle schůzky   |   Připravit si úvod   |   Ujasnit si strategii   |   Položit nejdůležitější otázky   |   Zvládat námitky

Ovládat řeč těla   |   Skutečně naslouchat   |   Poznávat signály k prodeji   |   Zvládat námitky   |   Uzavírat dohody

Přemýšlet v souvislostech   |   Vyvolávat emoce   |   Vizualizovat   |   Otevírat těžká témata   |   Nedávat slevy   |   Rétoriku

Vyhodnotit schůzku   |   Revizi cíle   |   Připravit se na příští setkání   |   Motivovat ke spolupráci   |   Zavádět vše do praxe

Vše dokonale funguje, protože:

Trenér nemachruje, ale inspiruje k nejlepším výsledkům.

Obchodník má celý den trenéra k dispozici.

Domlouvají se a pracují společně před každou schůzkou.

Obchodník trenérovi díky jeho přístupu a dovednostem důvěřuje.

Mají stejný cíl! A od rána po něm jdou.

Trenér vidí to, co obchodník už dávno ne.

Výstup ze spolujízdy, který jde šéfovi, si předem spolu odsouhlasí.

Jeden příspěvek o spolujízdě s obchodníkem si přečtěte ZDE
 

Mladé podnikatelky
MP

ZÁKAZNICKÝ SERVIS A KOMUNIKACE

Jak máte zajištěný servis, aby byl zákazník skutečně spokojený?
Sledujete, kolik zákazníků bylo a nebylo spokojeno se servisem vašich lidí?

Není jednoduché uhlídat všechno.

Něco však přeci jen můžete rychle ovlivnit.

 

"Jeden nespokojený zákazník dokáže napáchat více škody, než kolik dobra napáchá deset spokojených."

Když naučíte své lidi, jak reagovat na nespokojeného zákazníka, je to první klíč k úspěchu.

Pokud je však naučíte laskavě a pro-aktivně komunikovat, budou dlouhodobě zvyšovat úroveň vašich služeb.

Komunikaci školíme větší zákaznická centra i malé týmy

Je důležité si uvědomit, že lidé jsou vizitkou firmy.

Jakou vizitku jim předkládáte právě vy?

Dostali jsme mnoho příležitostí ovlivnit úroveň servisu pro klienty a zákazníky malých firem, i velkých společností.

Někdy to bylo složité zadání, jindy jsme s týmem vytvořili úplně nové a svěží modely, jak se vyhnout konfliktům a získat si zákazníka pro svůj další nákup.

Nicméně, vždy vás naučíme principy komunikace a reakcí, které dovedou zákazníka k dobrému pocitu.

Dbáme na to, abyste vždy věděli, co máte udělat když...

 

Chcete se dozvědět víc?

Jak takový trénink připravujeme, jak probíhá a jak měříme výstupy spolu můžeme prověřit na osobní schůzce, na které vám rádi představíme naše formy výuky a výsledky.

KOM

ŠKOLENÍ A KURZY NA DÁLKU

21. století.
Změna za změnou.

V roce 2020 bylo díky světové pandemii COVID-19 zaregistrováno nejvíce změn v návycích a způsobech komunikace v celé historii lidstva.

Jak jste zareagovali vy?

My jsme se přizpůsobili. A máme dnes hned několik možností, jak být i nadále užiteční pro naše klienty.

Sni%CC%81mek%20obrazovky%202020-11-04%20

Online:      Využíváme online platformy ZOOM, Whereby, MS Teams, Google Meet   |   Individuállní koučink   |   školení skupin

Živě:          Školíme ve firmách    |   Vedeme workshopy a semináře v naší školící kanceláři   |   Individuálně konzultujeme

Outdoor:   Individuální konzultace v pohybu   |   Unikátní Koučovací treky v ráji

Pokud hledáte možnosti v kterékoli době, máme je pro vás nachystané.

PER

PERSONALISTÉ A FIREMNÍ KULTURA

personalistika.jpg

Proč máme v týmu Moniku?

Protože personalisté ji často potřebují.

Procesy   |   Pohovory   |   AD/DC   |   Kompetenční modely

Mentoring a koučink personalisty   |   HR strategie   |   Vize

Cíle   |   Nábory   |   Outplacement   |   Firemní kultura

Vedení lidí   |   Personální audit   |   Pohovory   |   Vzdělávací plán

Profesní koleje   |   Vyhoření   |   Odměny   |   Motivace

 

Monika je velmi šikovná a citlivá v zavedení SKUTEČNÉ FIREMNÍ KULTURY, jako třeba tady v Glenmarku.

Při práci se soustředí na smysl procesů a jejich změn. 

Nečekejte tedy, že když se vylepší nástěnky a zarámují hodnoty na všech chodbách firmy, máte vyhráno.

Firemní kultura je v lidech. Je v jejich chování a činech, ne na zdi v recepci.

Vytvořte si ve firmě ambassadory vaší firemní kultury a budete mít jistotu, že bude živá. Bude přenositelná a bude patřit všem!

Chcete se na to podívat?

Pojďte si domluvit individuální online, nebo osobní setkání.

Může se vám hodně ulevit, uvidíte.

NLP

LEADERSHIP NEJEN VE VÝROBĚ

Dokážeme vzbudit ve středním managementu pocit, že oni jsou hybnou sílou firmy. Věřte, to je potom síla.

Opakovaně jsme liniový management - tedy mistry, předáky a teamleadery - konečně naučili tomu, co se od nich čeká. Výsledky:   Spolupracují   |   mluví se svými lidmi   |   motivují  zadávají a kontrolují úkoly   |   řídí sebe i tým   |   oceňují   

pracují se zpětnou vazbou   |   pracují jako opravdový vedoucí

TOP management od nás dostává reálné zrcadlo, co se ve skutečnosti děje.
Ředitelé poznávají, jaká je realita ve firmě vs. co si vedení myslí.

Je to takové JESTŘÁBÍ OKO. Vidíme a slyšíme to, co ředitel vidět nemůže.

WSU%20color%20TISK-34_edited.jpg

Cílíme na procesy mezi odděleními a na jejich spolupráci.

Sledujeme a pomáháme nastavovat komunikaci dovnitř i ven z firmy. A také od shora dolů a naopak uvnitř firmy.

Ukazujeme, jak vypadá kompetentní vedoucí, co má - a hlavně nemá dělat.

A také, inspirujeme a dokazujeme, že je možné být lepší vedoucí.

Děláme z vedoucích a manažerů skutečné lídry a mistry.

A náš Jirka je na to doslova expert. Dokazuje to PŘÍPADOVÁ STUDIE ředitele Röchling Plastics Engineering

Chcete vědět, co dokážeme u vás?
Napište si o termín setkání.

SEBE

KOUČOVACÍ TREKY V RÁJI

57B8950D-6D44-4B53-833E-F5802339F72A.hei

Chcete teambuilding pro vaše lidi zdarma?

Můžete ho mít.

Vyražte s námi na KOUČOVACÍ TREKY a prožijte den, na který nezapomenete.

Trénink komunikace   |   Seberozvojové techniky   |   Outdoor

Koučovací aktivity   |   Akční plán do života   |   Spolupráce

Akce   |   Kreativní myšlení   |   Sebe-poznání   |   Tým

Možnosti   |   Inspirace   |   Firemní téma   |   Osobní rozvoj

Koučovací treky vaše lidi nadchnou. Bude to "školení", na které se chtějí vrátit. 

A hodně si z něj odnesou.

Pohybem se otevřou možnostem   |   Témata si prožijí na vlastní kůži   |   Dostanou dávku inspirace "jak by to šlo"

Poznají se neformálně   |   V nejpřirozenějším prostředí   |   Objeví nová místa i svoje rezervy   |   Báječně se projdou

Pojmenují si nové příležitosti   |   Budou si naslouchat   |   Přinesou do firmy čerstvý vítr   |   Ukotví si zdravé návyky   

Tým se pozná jinak, v nových souvislostech a pod vedením zkušených lektorů.

Tady se buduje důvěra v týmu = TEAMBUILDING.

Mimořádný formát vzdělávání, který prožijete v Českém ráji.

Znáte hezčí školící prostory?

Jak treky probíhají a kolik stojí se dozvíte zde.

Firemní_Tailor_made_trek.JPG
bottom of page